avatar Ten blog rowerowy prowadzi TeczowaMagia z miasteczka Strzelce Opolskie . Mam przejechane 34097.32 kilometrów w tym 94.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy TeczowaMagia.bikestats.pl

• Sprzęt ..Clea..

Następni goście.

Sobota, 5 września 2015 · dodano: 15.09.2015 | Komentarze 5

Na prom odebrać przybyszy.
Leje, wieje, więc na śniadanie, kawę, ploteczki zaprosiliśmy.
Godziny jak z bata strzeliły, za oknem  się przejaśniło, więc pokazać miasto i Niemców postanowiliśmy ;)
Na granicy "przybysze" załapali się na program niemieckiej stacji.. program dla dzieci :) hi hi hi. - kibicowaliśmy.
Było miło, po plaży pośmigaliśmy, wiatrak odwiedziliśmy, słońce załatwiliśmy, bagażnik naprawiliśmy - na pożegnanie białą chusteczką pomachaliśmy.
Miło było poznać. Pojechali.

Kategoria rekreacja

starszapani
| 16:20 niedziela, 20 września 2015 | linkuj Ooo, dziękuję za zaproszenie :) Na kawie w Świnoujściu mnie jeszcze nie było więc na pewno skorzystam z zaproszenia :) No i zapraszam do Wielkopolski :)
TeczowaMagia
| 14:36 sobota, 19 września 2015 | linkuj Mors :) niewielu ma "po drodze" Świnoujście.
Nie wystarczy przyjechać, trzeba się jeszcze przeprawić.
mors
| 13:32 piątek, 18 września 2015 | linkuj Ano, dywagowaliśmy nad tym Świnoujściem chyba z pół dnia. ;) Nawet znalazłem skądś nr tel. do Y. ;)

PS. mieszkając w takim mieście to chyba macie "klęskę urodzaju" odnośnie gości i znajomości. ;)
TeczowaMagia
| 10:09 piątek, 18 września 2015 | linkuj Następnym razem zajrzyjcie koniecznie. A najlepiej wpadnij na kawę w jakiś wolny dzień. O!
starszapani
| 19:55 czwartek, 17 września 2015 | linkuj O mały włos a byśmy się Wam z Morsikiem na chatę zwalili. Wasze szczęście, że na ostatnią chwilę wpakowaliśmy się do pociągu w Międzyzdrojach (laczków po drodze było co nie miara i nawet nad samym morzem nie posiedzieliśmy więcej jak pół godziny :( )